keskiviikko 25. elokuuta 2010

Uintia uintia uintia...

Voihan kylmyyksien kylmyys. Kävin sitten uimassa, tosin pääsin altaalle vasta toisella yrittämällä koska en ottanu ID-korttia mukaan ekalla kerralla. Meinasin jo olla menemättä kokonaan sen takia, mutta sitten nielin kiukkuni ja hain sen hiton kortin.

Ainiin muuten. En oo tainnukkaan teille kertoa että mä olen nykyään Mr. Kristiina Ihalainen. Tai ainakin olen mun ID-kortin mukaan. En huomannu koko asiaa ennen kuin menin yliopiston koneelle joka toivotti minut tervetulleeksi miehenä... Mukavaa. Sit tosiaan katoin sitä opiskelijakorttia niin olen Mr. Toisaalta se kuva mikä siinä kortissa on ei välttämättä tee selväksi mun sukupuolta, mutta ollaanpahan saatu mukavat naurut mun miehuudestani. :) Nyt mä haluan vielä vähemmän näyttää sitä korttia kellekään, koska en myöskään jaksa mennä sitä uusimaan. En kestäis että ne ottais taas uuden kuvan ja se olis mun säkällä vielä karmeampi kuin toi eka. Vaikka toisaalta uskon että toi kuva musta on todellakin pohjanoteeraus tossa kortissa.

Mutta takasin uintiin. Kun pääsin altaalle, olin siellä yksin. Kun pääsin altaaseen, tuli sisältä 4 tyyppiä ulos. Tulin siihen tulokseen että kaksi heistä oli "hengenpelastajia" ja kaksi vain tuli kattelemaan että mitä hittoa mää teen. Mutta mun uimista seurasi koko uinnin ajan 4 tyyppiä... Tosi miellyttävä tunne varsinkin kun on siellä altaalla yksin. Ja sitä vielä piti sanoa että legenda pitää paikkansa. Se vesi on jäätävän kylmää. Se oli niin kylmää, että kun menin sen jälkeen suihkuun (josta tuli vain kylmää vettä) se suihkun vesi tuntui jopa hivenen lämpimältä!

Nyt mun pitää ruveta valmistautumaan Ladies Night:iin. Hyvää ruokaa, juomaa ja seuraa LingaLongassa. Ja kun ollaan naisporukalla, saadaan ruuista -30% pois. Enkä oo syöny tänään lämmintä ruokaa niin se jos mikä kuulostaa hyvälle!

4 kommenttia:

  1. syö nainen! pitää syödä että jaksaa, olen oppinut. Hetken hiljaiseloni on johtunut reissuta pääkaupungin sykkeeseen viikonloppuna ja paluusta arkeen ja kotiin.
    Tänään koko päivä kaupungilla, kirpparilla ja orientoitumassa työpaikalla, ihan vaan hengaillen ja juoruillen työkavereiden kanssa.
    Aikamoinen tanssiryhmä, klubien määrä ja uimavalvojien työetiikka. Että eikun usvaa putkeen :)

    VastaaPoista
  2. Minähän söin. Oikein urakalla lasagnea, joka on ihan sairaan hyvää. Ja kun se ei riittänyt, jatkoin juustokakulla. :) Ja nyt ei sit enää teekään mieli mitään.

    Mitä, ootko muka menossa takas töihin vai oliko hengailu vain noin niinkuin omasta tahdosta tehtyä?

    Mä oon miettiny niitä uimavalvojia ja sitä että mitä ne oikeesti tekis jos oisin meinannu hukkua. Oletettavasti eivät ainakaan tulisi veteen asti. Niin kylmää se oli. :)

    VastaaPoista
  3. Voi eiii, haluun nähä sen sun ID-kortin hahah!!:D Onpahan tilaa polskia, jos ei kerran muut tarkene, hrrr.

    VastaaPoista
  4. Mä kyllä tuon sen kortin Suomeen, mutta en todellakaan tiä haluanko kenenkään näkevän sitä. Se on NIIN kamala. :)

    VastaaPoista