sunnuntai 22. elokuuta 2010

Päivä ilman suunnitelmia

Tämä päivä oli siis lauantai. Ei minkäänlaisia ideoita siitä mitä pitäisi tehdä, joten päätimme Eevan kanssa lähteä River Walkille hummailemaan. Mä löysin yhden hupparin (josta vielä laitan kuvan tänne koska se ei välttis oo eka väri minkä yleensä hyllystä valitsen) ja uudet shortsit. Oli siis hyvä mieli, varsinkin kun tajus mikä koko noissa shortseissa mulle meni :D

No sitten käytiin vähän nautiskelemassa pitsaa Italialaisessa ravintolassa. Se oli "yllättäen" hyvää. Viimeisenä paikkana oli sitten vielä Spar, josta hankittiin ruokatarvikkeita yms. Mä olin jo aikaisemmin päättäny, että mä ostan meille (mulle ja Eevalle) pullat. Eeva halusi suklaamunkin ja mä otin kierrepullan, jonka välissä oli ehkä omenaa ja vaniljakreemiä, paljon vaniljakreemiä! No, sain pullat pakettiin ja sitten katse suuntautui alahyllylle. Mikäs se siellä on?

Siellä oli ihan jäätävän kokosia palasia juustokakusta. JUUSTOKAKUSTA!!! Otettiin sitten kokeeksi vielä yksi sellainen. Palattiin takaisin yliopistolle, ja muuten, maksettiin taksista UB:n portille 3,7pulaa/hlö! Me siis tehtiin se! Me saatiin regular taksi! En ois koskaan uskonu sen tapahtuva, mutta näin pääsi käymään.

No, Las Vegasissa sitten Eeva tuli mun luo ja keitettiin vähän kahvia ja syötiin "vähän" pullaa ja kakkua. Ensin kiskottiin se palanen sitä juustokakkua. Se oli valtava ja se makso euroissa 88snt! Mä en ymmärrä miten leipomotuotteet on täällä niin halpoja. Siinä ei paljoa työlle jää hintaa. Se jälkeen siis syötiin vielä ne pullat ja munkit, minä siis pullan, Eeva munkin ja olo oli sen mukainen...
Sitten piti koittaa keksiä suunnitelmia illaksi. Me käytiin ensin student bar:issa moikkaamassa yhtä kaveria. Yllättäen siellä saatiin taas vähän huomiota ja mun on pakko jakaa teidän kanssa keskustelu minkä kävin yhden paikallisen pojan kanssa. Nimet siinä ensin kerrottin ja sit se meni näin:
poika: I love you, from the bottom of my heart.
minä: Yeah right. That's just stupid. I have a boyfriend in Finland so I don't need anybody.
poika: In here?
minä: No, in Finland.
poika: But I can be your African boyfriend. I can do what ever you want me to.
minä: No thanks, could you just go please?
poika: But I love you.
Minä: sitten sanoin jo sen verran pahemmin että poika kääntyi Eevaa kohti. :)

Sitten kun saatiin se vihdoin pois siitä kaverinsa kanssa, niin se kaveri kysyi että miksi me vihataan niitä niin paljon. Mä sitten vähän availin sanaista arkkua ja sanoin kutakuinkin näin: Ei me teitä vihata, mutta meistä on tosi säälittävää, että te ootte nähny meidät joku kymmenen sekuntia ja sitten jo muka rakastatte meitä tai vastaavaa. Me halutaan löytää täältä kavereita eikä tollasia pyrkyreitä jotka haluaa meistä vaan kaiken mikä irti lähtee. Sitten ne olikin hiljaa ja me mentiin ulos koska se ketä me mentiin sinne baariin kattoon oli ulkopuolella. Näin asiat hoidetaan täällä!

Toi oli varmaan tyhmin ja pöllöin keskustelu mitä oon täällä kenenkään kanssa käyny. Yleensä ne haluaa aina puhelinnumeroa, jota en todellakaan oo kenellekään antamassa ja sit saat sata kertaa jankuttaa että ei, sadannen kerran, sä et saa mun puhelinnumeroa, et nyt, etkä ikinä.
Mutta sitten siellä jonkun puol tuntia oltuamme lähdimme takaisin Las Vegasille. Kävimme Tinon ja Shaunin huoneessa jossa oli myös Charlene ja Abry. Kaikki oli sitten menossa Lizards Loungeen. Mua ei se oikein kiinnostanu, mutta Eevan takia sitten lähdin messiin. Siellä muut oli sit tanssilattaialla ja mä menin yläkertaan missä olin sillon viimeksikin. Sieltä siis näkee koko tanssilattian niin pystyy näkeen onko joku ongelmissa ja rientämään apuun jos tarve tulee. :) Paikka oli jonkin verran kivempi kuin viimeksi, koska siellä ei ollu läheskään niin paljoa porukkaa eikä ne ollu läheskään niin kännissä. Mun vieressä seiso sellanen mies jonka kanssa sitten juttelin ja täytyy sanoa että ekan kerran täällä pystyin juttelemaan paikallisen miehen kanssa joka:
1. Kerrottuani olevani Suomesta EI sanonut että mä oon aina halunnu käydä Suomessa (tarkottaen sillä sitä että maksa mun lennot niin tuun sun mukaan)
2. EI kertaakaan pyytäny mun puhelinnumeroa
3. EI kertaakaan ehdottanu mitään tyhmää EIkä yrittänyt mitään!

Sit se halus tarjota mulle juoman, josta ensin kieltäydyin. Sitten hetken päästä se kysy uudelleen että oonko varma etten halua juomaa ja mä sanoin että oon. Sit se sano että se tuodaan mulle avaamattomana, että tiän ettei siihen oo lisätty mitään! Mua vähän hymyilytti ja sit sain avaamattoman juoman jonka sain ihan ite avata. :) Musta se oli hauskaa, koska näköjään paikallisetkin tietää että me ei luoteta oikein kehenkään täällä.

Mutta oli siis ensimmäinen vähän fiksumman oloinen paikallinen minkä oon täällä tavannu. No, hetken päästä sen piti lähteä ja sit jäin jatkamaan mun vartiointia. Koitin myös käydä tanssimassa pari kertaa, mutta se ei vaan oo tollasessa paikassa mun juttu. Se on ihan kivaa muutaman minuutin, mutta sitten aina mietin että mitä hittoa mä täällä teen...

Ilta päättyi taas siihen että sain yksin ottaa taksin Las Vegasille. Mutta pääsin turvallisesti perille ja nukuin yön ihmeen hyvin.

Tänään pitäis mennä ulos syömään ja sitten koittaa saada messengeri tai skype toimiin yhdessä kahvilassa. Katsotaan miten käy.

2 kommenttia:

  1. sinä vartioimassa muita ylhäältä, osaan niin kuvitella!;D Usko leikataan huomenna. Harmittaa paljon, mut jos toi reissaaminen loppuis. Taa soli 2 yötä pois. Toivo ei viihdy ku max 2 yötä mun luona, tosi kivaa, mulla ei oo enää kissoja. Mutta oettiin silti perhekuvia meistä kolmesta myllykartun jo hieman syksyisessä maalaismaisemassa. Sänkipelto on kauniin keltainen ja kisut viihtyy siel hyvin ku on paljon hiiriä:) Olin eilen paskalla baarikierroksella, ei mitään! Vittu miten turhaa laittautumista. Kävin kankaanpääs, h-kyrös ja iksus. Hienointa reissus oli ku näin supikoiran ylittävän tien ja valitettavasti kuolleen ketun tiellä. Siitä ois saanu hyvän turkin:)

    VastaaPoista
  2. Voi sun kisujas. Sun ei ois alkujaankaan pitäny totuttaa niitä ulkoilmaan, koska sen tietää ettei ne sen jälkeen paljoa kerrostalossa viihdy...

    Vai että baarikierroksella. Mä osaan niin kuvitella sun olevan ?*!%¤ otassa kun ei "tapahdu" mitään. :) Miten ootkin jaksanu kiertää kaikki paikat!?! Mä en todellakaan viittis vaivautua.

    Mutta hauskaa alkavaa työviikkoa ja onnea leikkaukseen!

    VastaaPoista