torstai 23. syyskuuta 2010

Huomenna se alkaa!!!

Siis loma. Loma, loma, loma, loma, loma!!!

Aamulla viideltä pitäis olla paviljongilla, ja syy siihen miksi kirjoitan jo nyt päivitystä on se, että en ole vielä pakannut, tunnin päästä pitäis olla LingaLongassa juhlimassa Tracyn synttäreitä ja meillä oli ihan huippupäivä tänään!

Me mentiin siis Dr.Phibionin kanssa Molepolole college of educationiin arvostelemaan musiikin ohjelman päättäviä opiskelijoita. He ovat siis opiskelleen musiikkia kolme vuotta ja heidän piti meille soittaa kiipparia, nokkista ja sitten vielä laulaa lurauttaa. Opiskelijoita oli 29, ja päivä oli piiiitkä. Oltiin kotona vasta 20 yli 5 ja aamulla kuitenkin lähdettiin jo seiskalta. Arvostelu itsessään oli ihan huippua. Olo oli kuin milläkin idols-tuomarilla, koska me istuttiin just niin kun ne istuu ja sit ne yks kerrassaan tutisten tuli siihen meidän eteen. Kommentteja ei tietenkään opiskelijoiden edessä annettu, mutta sen jälkeen kyllä. Olin yllättynyt miten paljon mua ja Eevaa kuunneltiin arvosteluissa. Saatiin useampikin arvosana nousemaan tai laksemaan pätevillä perusteluilla. Itse arvostelu oli mun mielestä aika randomia. Ei ollu oikein mitään ohjelinjoja ja välillä tuntui että oppilas joka soitti kiipparibiisistä vain oikean käden sai enemmän pisteitä kuin se joka koitti soittaa myös vasenta kättä mukaan.

Kerran oli myös totaalinen repeäminen lähellä, kesken esityksen siis, kun poikaparka lauloi ihan mitä sattui ja se kuulosti lähinnä joltain hälytysajoneuvolta. :) Sit kun se pääsi ovesta pihalle niin koko raati repesi.

Taso koulussa tai tutkinnossa oli mun silmissä luokattoman huono. Ne oli saanu kiippari ja nokkisbiisiä reenata yli kuukauden ja ehkä noin viisi oppislasta 29:stä oli sellasia keitä pystyi sanomaan hyväksi. Joukossa oli oikeasti luokattoman huonoja yksilöitä. Ja tuo tutkinto oli se, minkä avulla ne valmistuu yläastetason musiikinopettajaksi. No joo, se on niillä vain sivuaine, mutta silti. Niistä tulee yläkoulun musiikinopettajia...

Mutta päivä oli kerrassaan hulvattoman hauska. Nyt mä oikeasti otan ton rinkan tuolta kaapista ja alan pakata, mutten se täytyy tehdä illalla, ja itseni tuntien se ei ole hyvä vaihtoehto. :)

Voi olla, että nyt on sit reilu viikko hiljaiseloa jos ei kukaan ota läppäriä mukaan, mutta pitäkää meidän reissulle peukkuja ja aina välillä saa muakin ajatella. Riippuen päivästä jolloin olen mielessänne, voin olla Jo'burgissa, Swasimaassa, Cape Townissa tai vaikka häkissä uimassa haiden seassa! :P

Mä oon aika intoa piukassa tällä hetkellä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti