keskiviikko 8. syyskuuta 2010

Kuoron eka esiintyminen. :)

Meillä oli tiistaina kuorotreenien jälkeen meidän ensimmäinen esiintyminen. Esiinnyimme ulkosalla jonkun SAHA-järjestön projektin starttausbileissä ja lauloimme kolme kappaletta. Ne oli kaikki aika hitaita ja ilmeisesti kaikki virrentyyppisiä, koska tämä kuukausi täällä on rukouskuukausi. Lauloimme siis uskonnollisaiheisia kappaleita. :)

Minä uskaltauduin ainoana vaihtarina oikein eturiviin, ja sen kunniaksi ihana kämppikseni Charlene onnistui ottamaan (pimeästä huolimatta) muutaman kuvan missä mäkin näyn. Hänen mielestään tämä oli paras, joten laitettakoon se tänne. Mä kiinnitin kuvassa huomiota vain siihen että näemmä tässä vaiheessa tanssia olisi syytä pitää päätä alaspäin. :P

Mutta hauskaa oli ja kunnialla selvittiin tanssiliikkeistä huolimatta. Saatiin (mun mielestä paikalliset sai) palautetta meinaan siitä kun ei tanssita "asenteella". Liikkeet vaan tehdään sinne päin eikä niitä tehdä rytmissä.

Muuten viikko on menny opettajien lakkoa odotellessa. Ilmeisesti se nyt alkaa maanantaina, mutta odotetaanhan maanantaihin ja katsotaan tilannetta sitten.

Kuulin että meiltä peruttaisiin mid-term break:in lakon takia, mutta mulle on oikeestaan sama. Matkustan silti suunnitelmien mukaan. Ei oo mun vika että opettajat lakkoilee. Olen siis ihan opettajien puolella, mutta en ymmärrä että sitten ne haluaa paikkailla lakon aiheuttamia koloja sillä että ne järkkää itselleenkin lisää töitä lomaviikolle!?! Mitä se sellainen lakkoilu on. Lomaviikko tai ei, mä tutkailen Swasimaata ja Cape Town:ia silloin. Polskin haiden kanssa ja kaikkea. :)

2 kommenttia:

  1. Polskihan tiuhaan, ettei hait popsi suihinsa. Kirjoittele sitä listaa ja laita pari viikkoa aikaisemmin meille.
    äiti

    VastaaPoista
  2. Ei kyllä niiden tarttis ensin syödä vähän metallia ennen kun ne muhun pääsee käsiks. Mä kirjottelen juu. Hotelli tai siis lodge on nyt varattu. Mä en malta oottaa että mäkin saan kuumia suihkuja kun tuutte!!!

    Kristiina

    VastaaPoista