tiistai 21. syyskuuta 2010

Huono päivä...

Mulla on ollu huono päivä. Enkä edes tiedä miksi. Ehkä siksi että olen TAAS kipeenä, tai siksi että meillä ei vieläkään ole jääkaappia, tai siksi että mä en saa kirjoitettua meidän assingmentia joka pitäisi palauttaa torstaina tai... Ehkä yhdistelmä näitä kaikkia.

Tosta assingmentista pitää sanoa että mä lähinnä turhaudun sen kanssa. Ensinnäkin siksi, että se on "vertaa"-tehtävä, joista en oikein tykkää ja toisekseen siksi, että siihen ei tahdo löytyä minkäänlaisia lähteitä. No tietty jos ottaa opettajan tekemän nettisivustolistan käteen ja uskoo lujasti siihen että sinne listatut wikipedian sivut ovat luotettavia lähteitä, niin kait niitä sitten ois. Ei vais, opettaja juuri tänään sanoi, että se on täällä vähän eri asia kun teillä siellä missä kaikki on kirjoissa ja kansissa. Täällä tiedot leviää vain suullisesti. Niinpä niin. Ja sitten meidän pitää kirjoittaa sellaisesta aiheesta... Mukavaa.

Aamulla BIS:n tunnilla olin kuulemma näyttänyt niin vihaiselta (sen kyllä uskon itsekin) ettei se opettaja uskaltanu sanoa mulle mitään mun kiipparinsoitosta. :P Se sano että "joo", ja sit oli vaan hiljaa. Mutta ihan hyvä ettei sanonu mitään, koska tänään ois voinu luonnistua se kuuluisa "tyhmyyksien laukominen" erittäin lahjakkaasti. Siis minun puoleltani, opettajahan laukoo niitä ihan jatkuvasti. Eeva sano että jos näytän aina Asikaisen tunnillakin sellaiselta niin sillä käy sitä sääliksi... Mä vannon että en oo koskaan näyttäny niin pahaa naamaa Suomessa kellekään opettajalle. Tai no ehkä alakoulussa yritin, mutta uskon että iän tuoma karisma ja auktoriteetti on antanut ilmeelle lisäpotkua. (Nyt mä itsekin nauran ääneen)

Mua käy jopa teitä lukijoita sääliksi kun erehdytte lukemaan tän päivityksen. Se annettakoon kuitenkin anteeksi, sillä tämä on eka päivä täällä kun mulla on tällanen fiilis.

Hyvänä puolena tästä päivästä mainittakoon se, että kävin ensimmäistä kertaa oikeasti syömässä koulun toisessa ruokalassa jossa
A) Ruoka on halvempaa kuin toisessa????? Mitä, miksi?
B) Lihaa saa ehkä inansa enemmän kuin toisessa ruokalassa.
C) Ruoka on huomattavasti paljon parempaa kuin toisessa ruokalassa.
Aattelin siis että siellä voisi ruveta vierailemaan hieman useammin. Ihan liian monta päivää viikossa menee niin etten syö ollenkaan lämmintä ruokaa...

Joo, eipä mulla oo kyllä mitään muuta sanottavaa tällä kertaa... Mä jatkan sitä hitsin assingmentia jotta sen saisi huomenna jopa valmiiksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti