keskiviikko 20. lokakuuta 2010

Pohjois-Botswana here I come!

Mä en ole paljoa kerinnyt kirjoitella kokeiden ja äipän ja Liisan vierailun takia. Kokeet on menny ihan ok, ja se että tänne tuli joku Suomesta on ihan uskomatonta. Teillä olis pitäny nähdä hymy yhden tyttösen kasvoilla kun se ensimmäiseksi kaivoi äipän laukusta ruispaloja ja kuiviltaan söi kevyesti kolme paria ruisleipää. :)

Huomenna me otetaan aamulla bussi Maunille, ja torstaina lähdetään kolmen päivän mokoro-retkelle. Mä ainakin odotan sitä kun kuuta nousevaa vaikka Liisa taitaa pelätä kaikkea mikä likkuu ja vähän sellasta mikä ei edes liiku. Moskiitoverkot ois kuulemma pitäny hankkia (Botswana oppaassa lukee että sellanen tarttis olla sadekauden jälkeen marras-huhtikuussa). Mutta on kiva päästä näyttämään kaikkia paikkoja joista oon kertony nyt ihan oikeasti jollekin. Lingaan mentäessä molemmat totes että tästä sä oot tainnu mainita. Niin oon, ja monesti.

Mä pakkasin jo eilen laukkuni ja nyt mun pitäis lähteä äipän ja Liisan luo viemään mun kamat sinne. Oon siellä seuraavan yön niin on sit aamulla viiden jälkeen helpompi kun lähdetään samasta paikasta liikenteeseen.

Eilen muuten yllättäen oli kuoron keikka ja äiti sai sitä videokameralla tallennettua! Mä oon niin tytyväinen. Videolta ees vähän välittyy se tunnelma mitä keikoilla on. Tässä on yksi kuvakin, mutta se ei näytä ollenkaan sitä kaikkea muuta mitä ympärillä meidän laulaessa tapahtuu. Mutta nyt tämä tyttö lähtee rinkkansa kanssa kohti Lape Lodgea. Palatkaamme asiaan ensi viikolla...

3 kommenttia:

  1. Muistathan laittaa myös Äipästä ja Maikkelsrömistä timmejä seikkailukuvia :P

    VastaaPoista
  2. Istuskelen tässä Equatorialissa ja äsken joku paikallinen miekkonen alko höpötteleen mulle. Kerto, että oli ollu kattomassa meidän kuoron keikkaa ja tykkäs kovasti, kun osattiin tanssia. ;) Se kyseli myös, mistä tullaan ja mitä tehdään ja semmosta. Mutta eikö oo aika hauska yhteensattuma ja taas huomaa, miten me valkoset jäädään ihmisten mieleen. Se oikeen muisti, että meitä oli kolme siellä ja kaikkee.

    VastaaPoista
  3. Juu mä laitan hyviä kuvia kunhan jaksan kirjotella päivitystä. Nyt oon niin väsy että painelen suoraan nukkuun... Mulla on niin paljon kerrottavaa Äitin ja Liisan hyvistä "oivalluksista, laukomisista ja tekemisistä" että pitää oikein muistia kaivella jotta saa kaiken mieleen.

    Ja Eeva, kyllä se tuolla reissulla tuli taas huomattua että valkosina saadaan ihan eri lailla huomiota kuin muuten saatais. Mutta kerron siittä lisää sit myöhemmin. Nyt nukkumaan.

    Kristiina

    VastaaPoista