keskiviikko 10. marraskuuta 2010

Viimeinen koulupäivä!!!

Tosiaan, huomenna se sitten ois, viimeinen koulupäivä. Eikä kyllä yhtään liian aikaisin. Mä oon eilen ja tänään ollu niin kypsä tähän UB:hin ja sen opettajiin ja sen toimintaan että ei mitään rajaa. Jos jotain Botswanasta en jää kaipaamaan niin se on kyllä tämä koululaitos. Mutta tietenkin erittäin miellyttävää että sekin on nyt koettu (joopa joo).

Musta tuntuu että opettajat täällä heittelee ihan hatustaan meidän kaikkien tehtävien ja kokeiden arvosanoja. (Tunnen muuten selvästi kuinka taas tätä asiaa miettiessäni mulla rupee pinna kiristymään ihan väkisinkin!) Ja oon aika vahvasti myös sitä mieltä, että ne ottaa arvioinnissaan huomioon opiskelijoiden käsialan ja kirjoitusvirheet vaikka niillä ei olisi mitään tekemistä asiayhteyden tai sen muuttamisen kanssa. Ja ollaan YLIOPISTOSSA!!! Aivan käsittämätöntä. Eniten tämä asia nyt vaivaa (oli joku muu sana mielessä...), koska tein toissapäivänä palautteen yhdestä opettajasta ja jos oisin saanu sen hiton kokeen takas ennen sitä arvioinnin tekemistä, olisi arvioni tästä opettajasta ollut totaalisesti erilainen! Ni!

Mä olin aamulla jopa niin kiukkunen että vaihteeksi kyselin tyhmiä kysymyksiä (mun mielestä ne ei ollu ollenkaan tyhmiä mutta tämän toisen opettajan mielestä varmasti olivat) meidän BIS-opettajalta ja todellakin näytin että en ollu mistään asiasta samaa mieltä sen kanssa. Tämäkin opettaja mua ärsyttää, koska mulla on nyt ihan perusteet sille että se on arvostellu meitä pärstäkertoimen mukaan. Mutta mä annan tän asian nyt olla, koska jos jatkan, loukkaan muita opiskelijoita ja sitä en halua. En edes vaikka oon niin hiton vihanen!!!

Ja vihanen on ihan väärä sana. Frustraatio, kyllä!!!

T-U-R-H-A-U-T-U-N-U-T!

We have a winner! Siinä meidän voittajasana tälle päivälle! Voi vit**si sentään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti