torstai 4. marraskuuta 2010

Uhkaavaa(ko?)

Nyt mä kerron teille jotain mitä tässä oon eilisillan ja tän aamun pyöritelly päässäni... Tai siis oikeastaan sen mikä johti tähän pohdikeluun.

Oli eilen normaaliin tapaan lenkillä. Olin juossu ekan kiekan puoleenväliin asti kun ylitin yhden tien ja katoin sit että tuleeko autoja, no ei tullu mutta ihan kun oisin nähny jonkun juoksevan n. 100m päässä samaan suuntaan kun mä. Juoksijoiden näkeminen täällä on harvinaista, joten hetken päästä katoin olan yli että juoksiko siellä oikeasti joku. Kyllä juoksi ja samalla se huusi mulle että voinko oottaa hetken, sillä ois jotain kysyttävää. No, minä odotin, hiljensin siis vaan vauhtia ja kun tämä poika minut saavutti pysähdyimme. Tässä suurinpiirtein meidän käymä keskustelu:

Poika: Do you study at UB?
Mä: Yes.
Poika: Are you an exchange-student?
Mä: Yes.
Poika: Have you had sexual relations?
Mä: I'm sorry, did I understand the question right, are you asking that have I had sex?!?
Poika: Yes.
Mä: Sorry, but I don't want to answer that.
Poika: I'm doing a research on students sexual activity in the university. Have you had oral sex?
Mä: What, that's just weird to ask that kind of questions, you don't even have any papers with you to show that you actiolly are doing research.
Poika: I was just studying in the library, so I don't have anything with me. So have you had sexual activities?
Mä: I'm sorry but if your questions are all about sex, I'm not going to answer, if you want to ask something else, I can answer.
Poika: Ok, are you engaged or in a relationship?
Mä: Not engaged, but in a relationship yes.
Poika: Is it hard to be in a long-distance-relationship?
Mä: Yes and no. (vähän selostusta)
Poika: So have you had sexual activities?
Mä: I'm sorry but I'm not going to answer, you have to find some other exchangestudent to ask your questions.
Poika: Is there other exchange-student who've had sexual activities?
Mä: Well I don't know for sure, but there's a lot of exchange-students who are in a relationship, so I assume that yes.
Poika: Do you know have they had oral sex?
Mä: How would I know. It's not a question what I'm asking from other exchange-students...
Poika: But have you had sexual activities.
Mä: I'm sorry, now I have to go, you understand that you follow me running after me, then you ask these weird questions and you don't have anything to show me that you are doing any research, so I'm done.
Poika: Ok, well thanks anyway. Ja ojentaa samalla kätensä kätelläkseen mua.

Mä tietty ojennan käteni ja samalla kun se ottaa mua kädestä kiinni, se läppäsee mua perseelle ja sanoo että nice bootie! Mä tönäsin sen pois, jolloin se tarttu lujemmin mun käteen kiinni (siinä vaiheessa mielessä oli jo perkeleet yms.) ja tönäsin oikein kunnolla sanoen että NO! Se hoki vaan että pliis pliis pliis... Sain käteni irti tolla kovemmalla tönäsyllä ja juoksin pois...

Mitä tästä nyt sitten pitäisi aatella? Kertokaa mulle...

2 kommenttia:

  1. Se oli joku sekopää. Taatusti ei ollut mikään tutkimus meneillään. Jos olisi oikea tutkimus, se tehtäisiin kirjallisesti. Muuten tutkija ei muistaisi kaikkia haastateltavan sanomia asioita. Aihekin tuntuu tosi kummalliselta. Tollasista kannattaa koettaa päästä heti eroon.

    åiti

    VastaaPoista
  2. No ei mulla kauheen kauaa tarvinnu miettiä kun hokasin ettei se mitään tutkimusta tehny. Kuten sillekin sanoin, pitäis olla jotain papereita näyttää jos tollasia juttuja kyselee. Hyypiö mikä hyypiö! Ärsyttää etten tajunnu potkasta sitä. Tai vaikka lyödä!

    VastaaPoista